מאמרים

7 סיבות להתחממות יתר של הרכב והפתרונות לכך
עם התקדמות טכנולוגיות הרכב, התחממות יתר של המכונית כבר אינה מהווה בעיה שכיחה. עם זאת, עדיין קיימת הסתברות שרכבך עלול להתחמם יתר על המידה עקב חלק פגום, חוסר מים במערכת הקירור או חמור מכך – אטם ראש מנוע שאינו תקין. במאמר זה, נסייע לך לאבחן מצבים של התחממות יתר של הרכב ונציג את ההמלצות כיצד לטפל בהם.
ווקס אורגני או ווקס סינתטי פולימרי?
ווקס מסוג "קרנאובה"*, המיוצר ומשווק כמשחה או כנוזל, נותן עומק רב לצבע הרכב, מעניק לו ברק עשיר ומספק שכבת מגן מצוינת. ווקס סינתטי פולימרי מתאפיין בכך שהוא נוח יותר ליישום ולהסרה ומעניק ברק עוצמתי יותר, אם כי פחות עמוק. העובדה שהווקס הפולימרי מכיל מרכיבים סינתטיים לחלוטין, בתרכובת הכימית עליה הוא מבוסס, תורמת ליכולת הגנה השורדת פרקי זמן ממושכים יותר. זו גם הסיבה שמחירו של ווקס סינתטי פולימרי בדרך כלל יקר יותר מאשר ווקס קרנאובה.
האם צריך לעשות ווקס לרכב חדש?
לעתים קרובות אנו נתקלים בבעלי רכבים חדשים, אשר משוכנעים כי הם אינם צריכים לבצע ווקס לרכבם. במקרים מסוימים אפילו סוכני המכירות של הרכבים החדשים אומרים זאת ללקוחותיהם. אם כך, נשאלת השאלה האם אתם באמת צריכים לעשות ווקס על צבע הרכב החדש שלכם?
נוזל קירור - מתוק אך גם רעיל!
מלבד היות נוזל הקירור רעיל לילדים ומבוגרים, הרי מידי שנה, מאות חיות מחמד (כלבים וחתולים), הינן קורבנות של הרעלה בשוגג כתוצאה משתיית נוזל הקירור למצנן. החומר המצוי בנוזל (אתילן גליקול) הוא קטלני ביותר ושתיית כפית או שתיים מהנוזל עשויה להמית את בעל החיים.
ייבוא אישי מקוון של חלפים לרכב - סכנה בכבישים!
עד לפני כמה שנים היינו רגילים לערוך קניות במכולות שכונתיות, בשווקים עירוניים ובחנויות לאורך רחובות העיר. שרשרת השיווק התאפיינה בחנות, דלפק, מוכר ולקוח. הכל היה אנושי, ידני והתמורה נעשתה ברובה בשטרות. מאז השתנו הרגלי הצריכה של הציבור. מודל השירות העצמי פלש לחיינו בסערה. הסופרמרקט החליף את המכולת, מרכזי הקניות הופיעו בשולי העיר, כרטיסי האשראי החליפו את שטרות הנייר והמוכר בחנות הפך כמעט למיותר.
מחירון 2023
מחירון 2023
 
הצטרפו אלינו בפייסבוק