תודעת הדיטיילינג כאן ובגדול

בשנים האחרונות חדרה למשק הרכב בישראל "תודעת הדיטיילינג" - Detailing. כשמה כן היא - ירידה לפרטים. כלומר, ניקוי הרכב, השבחת מראהו החיצוני והפנימי, שמירה על הצבע הקיים, טיפול יסודי בריפוד הרכב, ניקוי והברקת שמשות המכונית, טיפול בגלגלי הרכב וטיהור פנים הרכב מריחות לוואי, אלה הפעולות המתבצעות על-ידי בעל המקצוע - הוא ה"דיטיילר" (Detailer).
 
הפעולה חייבת שתיעשה באופן דקדקני והקפדה על כל שלב (רחיצה, ניקוי, פוליש, ווקס, פנים הרכב, גלגלי הרכב והשמשות), כל אלה זוכים להתייחסות יסודית.
 
קצת היסטוריה: שנת 1901, עולם הרכב עדיין בתחילת הדרך (המכונית שהפכה לאגדה - פורד T, ירדה מפס היצור רק ב-1908), משפחת מגוואייר מקימה מעבדה קטנה לייצור חומרי הברקה לרהיטים. בהמשך, מזהה ראש המשפחה, פרנק מגוואייר, את הפוטנציאל הטמון בתחום הרכב ומפנה את משאבי המחקר והפיתוח לייצור חומרי טיפוח עבור המכוניות שהחלו להציף את כבישי אמריקה. 
 
כיום, חברת Meguiar's מייצרת את החומרים הטובים בעולם, אשר נמצאים בשימוש של אלפי מכוני דיטיילינג. מלבד חומרי הטיפוח והתחזוקה, אשר חייבים להיות מן השורה הראשונה, יש להקפיד כי גם כלי העבודה המשמשים את הדיטיילר (ספוגיות, מטליות, מיכלי התזה ומוצרי Dual Action) יהיו נוחים, מתאימים למטרת העבודה ויפיקו את מיטב התוצאות. חברת Meguiar's פיתחה עם השנים את אותם כלי העבודה הייעודיים, במטרה להביא למיצוי מקסימלי של האיכויות הטמונות בחומרים המיוצרים על-ידי החברה.
 
מסורת אמריקאית של כמעט 120 שנה, שימוש בחומרים הטובים ביותר, הקפדה על טיפוח ותחזוקה של הרכב, שימוש נכון בכלי העבודה וביצוע על-ידי בעל מקצוע קפדן ואיכותי, יגרמו לחובבי הרכב להיכנס מדי יום למכונית נוצצת, נקייה ובעלת ניחוח רענן של טיפוח וניקיון. 
 
מוסך דיטיילינג במרכזו רכב לבן וסביבו דיטיילרים של מגוואיירס מבצעים פעולות טיפוח וניקוי לרכב 
מחירון 2023
מחירון 2023
 
הצטרפו אלינו בפייסבוק